دسته بندی ها

آخرین ارسال ها

اینستاگرام

مارا دنبال کنید

کابینت آشپزخانه سفید طلایی براق

کابینت سفید طلایی

کابینت سفید طلایی

رنگ طلایی میتونه در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن رو منتقل کنه. اما باید توجه کرد که استفاده از طلایی، ظرافت های خاصی داره. در مورد استفاده از رنگ طلایی حتما باید به این نکته توجه کنین که دیوار های اطراف چه رنگی دارد؟ مثلاً اگر دیوار شما بلکا با رنگ سفید باشه و بخواهید کابینت سفید طلایی کار کنین، احتمالاً ترکیب خوبی از کار درمیاد.
در طرح‌های مدرن و سبک های جهانی، بیشتر از رنگ طلایی در دستگیره ها، یراق آلات و المانهای ظریف استفاده میکنن. این به روانشناختیِ انسانیِ رنگ طلایی هم نزدیکتره چون بشر طی هزاران سال عادت کرده طلا رو به صورت باریکه هایی از حلقه، دستبند، گردنبند و امثال اون ببینه و ازش لذت ببره.

برای خرید کابینت آشپزخانه سفید طلایی با ما تماس بگیرید.

کابینت سفید طلایی براق

رنگ سفید از زمان‌های قدیم، مورد پسند و علاقه مردم بوده است و دلیل آن، زیبایی، پاکی و بازتاب نور بیشتری است که رنگ سفید نسبت به سایر رنگ‌ها دارد. رنگ طلایی نیز از زمان قدیم، نماد اشرافیت و شکوه بوده است و به همین دلیل در ساخت بناها و المان‌های اشرافی و سلطنتی بسیار به کار می‌رفته و امروزه نیز بکار می‌رود. حال تصور کنید ترکیب دو رنگ سفید و طلایی در کنار هم، تا چه حد می‌تواند زیبا و الهام‌بخش باشد!
کابینت سفید طلایی با توجه به ترکیب رنگهایش جلوه ای کلاسیک در عین حالی که مدرن است به فضای شما میدهد زیرا رنگ طلایی همیشه یک رنگ سلطنتی به حساب می آید .

انواع مدل کابینت سفید طلایی آشپزخانه

کابینت ام‌دی‌اف سفید طلایی

اگر به سبک کابینت مدرن علاقمند باشید، کابینت مدل کابینت سفید طلایی ام‌دی‌اف، گزینه‌ای زیبا و در عین حال مناسب از نظر قیمت اقتصادی خواهد بود. کابینت‌ ام‌ دی‌ اف، در دو مدل براق و مات تولید می‌شود و تنوع مدل و طرح بسیار زیادی دارد. کابینت ام‌دی‌اف، متریالی با مقاومت متوسط است و اگر از آن به نحو شایسته مراقبت کنید، عمر مفید بالایی دارد، همچنین به راحتی می‌توانید این متریال را با سایر لوازم منزل‌تان هماهنگ کنید.
یک ست کابینت سفید طلایی براق می تواند آشپزخانه شما را مانند یک کاخ پرشکوه و زیبا نشان دهد. 
 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

هایگلاس یک گزینه‌ی بسیار عالی برای خانه‌های کوچک و کم‌نور است، زیرا بازتاب نور بسیار بالایی دارد و محیط آشپزخانه شما را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد. به دلیل آنکه هایگلاس خود متریالی براق و درخشنده است، ترکیب آن با رنگ طلایی، بسیار زیبا و درخشنده خواهد بود و می‌تواند یک تناسب دلچسب را در آشپزخانه فراهم آورد.
کابینت هایگلاس نیز همانند کابینت ام‌دی‌اف، در سبک مدرن طراحی می‌شود. بهتر است کابینت‌ هایگلاس را از انواع بدون دستگیره انتخاب نکنید زیرا هایگلاس در برابر اثر و لکه انگشت، آسیب‌پذیر است و کثیفی حاصل از آن را نشان می‌دهد.

کابینت ممبران سفید طلایی

 

کابینت ممبران سفید طلایی کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های کابینت ممبران در سبک کلاسیک، رنگ سفید طلایی است و مدل کابینت سفید طلایی در سبک کلاسیک، بیش از سبک مدرن، دیده می‌شود. اگر طرفدار کابینت کلاسیک و نمای اشرافی و سلطنتی آن هستید، این رنگ بیش از رنگ‌های تیره، جلوه و شکوه کابینت کلاسیک را به نمایش می‌گذارد و باعث می‌شود فضای آشپزخانه شما دلباز و بزرگ به نظر برسد.
در کابینت‌ کلاسیک ممبران، بدنه و اسکلت اصلی کابینت‌ها، به رنگ سفید است و تزئینات کلاسیک، مانند گل‌دکوراتیو‌ها، سرستون‌ها را به رنگ طلایی انتخاب می‌کنند.

کابینت ممبران سفید طلایی نئوکلاسیک

مدل کابینت سفید طلایی در سبک نئوکلاسیک، یکی از جذاب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه به حساب می‌آید، همچنین این سبک،‌ اگر چه جدید نیست و برگرفته از معماری قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی است، اما استفاده از آن، پدیده‌ای جدید و مدرن به حساب می‌آید.
سبک نئوکلاسیک سبکی مابین کابینت مدرن و کابینت کلاسیک است و تزئیناتی نرم و ملایم دارد و جلوه‌ای زیبا و آرامش بخش در آشپزخانه ایجاد می‌کند. این ویژگی در کنار رنگ سفید و طلایی،‌ می‌تواند یک ترکیب زیبا و دلربا برایتان باشد و شما را برای یک تجربه‌ی لذت‌بخش در آشپزخانه دعوت کند.

مدل کابینت سفید طلایی

کابینت‌هایی که از دو رنگ ترکیبی تشکیل می‌شوند، مانند کابینت‌ سفید طلایی، این مزیت را دارند که خصوصیات و ویژگی‌های هر دو رنگ را در دکوراسیون و چیدمان به نمایش می‌گذارند، همچنین چیدمان و ست کردن لوازم منزل در آن‌ها ساده‌تر و آسان‌تر خواهد بود. مدل کابینت سفید طلایی ، هم ویژگی‌های کابینت سفید و هم نماد‌های و خصوصیات رنگ طلایی را در دل خود جای داده است و باعث یک جلوه‌ی باشکوه و زیبا در آشپزخانه می‌شود.
اگر در کابینت‌های سفید رنگ، رگه‌هایی از رنگ طلایی وجود داشته باشد، حسی از لوکس بودن و اشرافیت به آن اضافه می‌شود و نمای آشپزخانه شما به سمت و سوی یک آشپزخانه اشرافی و مجلل سوق داده می‌شود.
به دلیل آنکه رنگ طلایی، رنگی تند و بسیار پر زرق و برق محسوب می‌شود، نمی‌توان ازین رنگ به صورت غالب و افراطی در دکوراسیون استفاده کرد. بهترین روش برای استفاده از رنگ طلایی، ترکیب آن با رنگ‌های خنثی و ملایم مانند سفید، کرم و یا مشکی است تا علاوه بر اینکه به صورت ظریف و محدود، جلوه‌گر باشد، بتواند زیبایی خود را نیز در کنار رنگ‌های دیگر به نمایش بگذارد، همانطور که باریکه‌ها و رگه‌های نازک طلا مانند یک عنصر ارزشمند به عنوان زینتی در دست و بدن می‌درخشند و جلوه‌گری می‌کنند.

نمونه‌هایی از استفاده رنگ طلایی در کابینت سفید طلایی

• دستگیره‌های کابینت سفید رنگ چه در سبک مدرن و چه در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک می‌تواند به رنگ طلایی انتخاب شود. دستگیره‌های برنزی و برنجی، از نمونه‌های عالی ابزار یراق‌ به رنگ طلایی هستند.

• شیرآلات و لوازم سینک ظرف‌شویی مانند جامایع ظرف‌شویی، را می‌توان به رنگ طلایی انتخاب نمود.

• لوستر و حفاظ هالوژن‌ها و لامپ‌های مخفی را می‌توانید به طلایی انتخاب کنید.

• دستگیره‌ی در آشپزخانه می‌تواند طلایی انتخاب شود.

• کلید و پریزهای برق، می‌تواند به رنگ سفید و طلایی و یا طلایی تنها انتخاب شود.

• بخش‌های تزئینی و زهوارها در کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌شود به رنگ طلایی انتخاب نمود.

• پرده آشپزخانه می‌تواند دارای طرح‌های طلایی رنگ باشد و یا از رنگی شبیه به رنگ طلایی که با آن هم‌خوانی داشته باشد، انتخاب شود.

• تعدادی از ظروف میتوانند به رنگ طلایی انتخاب شوند و یا دارای طرح‌های طلایی رنگ باشند. به عنوان مثال می‌توانید از بشقاب‌های سفید طلایی و یا قاشق و چنگال طلایی رنگ، استفاده کنید.

• صندلی‌های آشپزخانه، گزینه‌ی بعدی هستند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را طلایی انتخاب کنید و در کنار یک میز سفید، ترکیبی سفید طلایی در آشپزخانه بسیازید.

• شما در هر قسمت دیگر بنا بر خلاقیت خود و طراح‌تان می‌توانید از رنگ طلایی استفاده کنید، مشروط بر اینکه در استفاده از طلایی افراط نکنید و همواره ظرافت و محدودیت را در نظر بگیرید. نیاز نیست همه‌ی موارد گفته شده در بالا را در آشپزخانه بکار ببرید، بلکه با توجه به امکانات موجود و سلیقه‌ی خود، می‌توانید بخش‌هایی که مورد پسندتان است را به رنگ طلایی انتخاب نمایید.

 

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*